دخترانه

ساخت وبلاگ

a1_b5ra.jpg

اگر به دنبال بهترین سایت برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی هستید، با ما در این مطلب همراه باشید.

ابتدا برای این که بتوانیم بهترین سایت دانلود فیلم و سریال را انتخاب کنیم، باید بدانیم که بهترین سایت چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی‌های بهترین سایت دانلود فیلم و سریال:

- دارای آرشیویی بروز و قدرتمند از فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- دارای دسته‌بندی کاربردی جهت دسترسی سریع به ژانر مورد علاقه

- دارای توضیحات و اطلاعات کامل از فیلم و سریال

- دارای رده بندی سنی

- دوبله فارسی و سانسور بودن فیلم‌ها و سریال‌ها

- فیلم‌ها و سریال‌ها باید دارای بالاترین و بهترین کیفیت باشند

- داراری تصاویر، تریلر یا تیزر از فیلم و سریال

- رایگان بودن فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- نیم بها بودن ترافیک دانلودی

- سریع، بروز و قدرتمند بود سایت

بهترین سایت:

حال کدام سایت دانلود فیلم و سریال وجود دارد که تمامی ویژگی‌های ذکر شده در بالا را یکجا داشته باشد؛ بله، همتا مووی بهترین سایت دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها است که دارای آرشیو بزرگ و قدرتمند از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی همراه با دسته بندی کاربردی و طراحی ساده و کاربرپسند برای دسترسی سریع به محتوای مورد نظر می‌باشد. به جرات می‌توان گفت که وبسایت همتا مووی نه تنها جزء بهترین سایت‌های دانلود فیلم و سریال ایران بلکه جزء برترین سایت‌های فارسی زبان ایران و جهان است.

بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی:

یکی از محبوب و پر طرف‌دار‌ترین خدمات وبسایت همتا مووی که دارای آرشیویی بروز و قدرتمند، دسته‌بندی کاربردی، توضیحات و اطلاعات کامل، رده بندی سنی و دیگر موارد ذکر شده، بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان جهان است که جدیدترین فیلم‌های سینمایی خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی:

اگر علاقه‌مند سریال‌های خارجی هستید و دوست دارید در کنار خانواده جدیدترین سریال‌های روز دنیا را با دوبله فارسی حرفه‌ای مشاهده کنید، قطعا وبسایت همتا مووی با دارا بودن آرشیویی بروز و قدرتمند می‌تواند به تنهایی شما را از مراجعه و گشت گذار در اینترنت به جهت پیدا کردن سریال دوبله فارسی بی‌نیاز کند؛ زیرا سایت همتا مووی بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان دنیا است که جدیدترین سریال‌های خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی:

اولین، برترین، بزرگ‌ترین و بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی با آرشیویی از جدیدترین فیلم‌های ایرانی در همه ژانرها، رایگان سایت همتا مووی می‌باشد. لازم به ذکر از که شما می‌توانید فیلم‌های ایرانی را در وبسایت همتا مووی با لینک مستقیم رایگان و ترافیک نیم بها دانلود نمایید.

به طور کلی وبسایت همتا مووی بهترین وبسایت ایرانی دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی می‌باشد که دارای محتوای مناسب برای خانواده‌های ایرانی و فارسی زبان می‌باشد که تمامی خدمات آن به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود. برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی کافی است تا آدرس دامنه hamtamovie.asia را در مرورگر خود وارد کنید یا نام همتا مووی را در موتور جستجوی گوگل تایپ کنید تا وارد رایگان سایت همتا مووی شوید.

دخترانه...
ما را در سایت دخترانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann8 بازدید : 198 تاريخ : يکشنبه 29 اسفند 1400 ساعت: 14:07

سريال Black Mirror و ارتباط آن با دنياي متاورس

سريال Black Mirror، سريالي بريتانيايي است که در سال 2011 به نمايش درآمد. در اين سريال دنيايي تخيلي را به نمايش گذاشته است که در آن انسان‌ها از طريق واقعيت مجازي و واقعيت افزوده با يکديگر تعامل دارند. درواقع زندگي واقعي، مجازي است؛ همه با يک سيستم کار مي‌کردند. اما داستاني که در سال 2011 به شکل يک سريال به تصوير کشيده شد؛ اکنون به واقعيت تبديل شده است.

اين موضوع براي افرادي که اين سريال را ديده‌اند هم ترسناک و در عين حال هيجان انگيز است.

نگاهي به سريال Black Mirror

s6_zd7.jpg

 

در سريال آينه سياه به ارتباط بين افراد و فناوري مي‌پردازد. در طول فصل اول اين سريال صرفا به چگونگي تاثير فناوري بر زندگي افراد بدون توجه به وضعيت آن‌ها اشاره شده است.

در فصل اول، قسمتي با عنوان The Entire History of You وجود دارد. اين فناوري به بررسي لنزهاي هوشمند مي‌پردازد که معمولاً انسان ها بايد هر چيزي را که مي بينند و تجربه مي کنند ضبط کنند. در اين تنظيمات، افراد بر خاطرات خود کنترل دارند. به نظر جذاب مي رسد، مخصوصاً زماني که مي‌توانيد هر زمان که بخواهيد، در ذهن خود جلسه کاري خود را مرور کنيد. حتي مي‌توانيد لحظه اي را که خيلي دوست داريد دوباره زنده کنيد.

اگر شما اين اثر چارلز بروکر را ديده باشيد، شباهت‌هاي بين ديدگاه زاکربرگ از آينده و آنچه در اين سريال به نمايش درآمده است را به خوبي درک مي‌کنيد. دنيايي را تصور کنيد که در آن مردم شما را براساس ميزان رتبه شما در شبکه‌هاي اجتماعي قضاوت کنند. حتي ممکن است به قضاوت مردم درباره اعتبار يک فرد با تعداد فالوورهايي که دارد نزديک باشد، اما در اين قسمت، حتي نحوه زندگي شما نيز تحت تأثير قرار مي‌گيرد.

داستان شخصيتي را دنبال مي‌کند که مي‌خواهد رتبه بالايي دريافت کند تا درخواست وام مسکن خود را تاييد کند. او تقريباً هر کاري مي کند تا رتبه خود را بالا ببرد تا اينکه در پايان همه چيز را از دست مي‌دهد. اميدواريم که جهان به نقطه‌اي نرسد که براي زندگي به رتبه‌بندي رسانه‌هاي اجتماعي نياز باشد.

کاري که چارلز بروکر شروع کرد به نمادي براي آگاهي انسان تبديل شد و به ما اين امکان را داد که اگر کارت‌هايمان را درست بازي نکنيم، مي‌توانيم در مخمصه‌هاي تکنولوژي محور نيز قرار بگيريم. در نهايت، متاي زاکربرگ مانند هميشه اميدوارکننده و نوآورانه است، اما نحوه استفاده از آن به کاربران بستگي دارد.

آينده‌اي متحول با متاورس

تصور کنيد که ايجاد يک دنياي مجازي فراگيرتر که در آن مردم مي‌توانند کار کنند، بازي کنند، خريد کنند و تعامل بيشتري با مردم سراسر جهان داشته باشند؛ چگونه خواهد بود.

به گفته زاکربرگ، مدير عامل متا، متاورس يک محيط مجازي است که در آن مي‌توانيد با مردم در فضاهاي ديجيتالي حضور داشته باشيد. مي‌توانيد آن را به عنوان يک اينترنت تجسم يافته در نظر بگيريد که در درون آن هستيد نه اينکه فقط به آن نگاه کنيد. ما معتقديم که جانشين اينترنت موبايل خواهد بود.

گام‌هاي اساسي در حال انجام است و ثابت مي‌کند که روياي متاورس به تدريج آشکار مي‌شود. تماشاي وقايع در دهه‌هاي آينده جالب خواهد بود.

اگر به دنياي ارز ديجيتال، متاورس و NFTعلاقه‌مند هستيد پيشنهاد مي‌کنيم به وبسايت ايران متا مراجعه کنيد. در ايران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهاي ديجيتال را مورد بررسي قرار مي‌دهيم همچنين از هيچ خبر جديدي در اين حوزه بي‌اطلاع نخواهيد ماند.

 

دخترانه...
ما را در سایت دخترانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann8 بازدید : 179 تاريخ : پنجشنبه 26 اسفند 1400 ساعت: 14:22

روش ساده براي کنترل لوستر با گوشي

 

 

در اين مقاله يک راه ساده، کم هزينه و کم دردسر براي کنترل لوستر با گوشي معرفي شده است. در کمتر از ده دقيقه لوسترتو با گوشي کنترل کن.

 

از جمله درخواست هايي که مشتريان با ما مطرح مي کنند، کنترل لوستر با گوشي موبايل است. امروزه کمتر خانه اي را مي توان پيدا کرد که در آن از لوستر استفاده نشده باشد. لوسترها علاوه بر روشنايي بيشتر به دليل تعداد لامپ زيادي که دارند، به عنوان يک المان دکوراتيو در دکوراسيون داخلي مورد توجه قرار گرفته اند.

از سوي ديگر کنترل تجهيزات الکتريکي با گوشي موبايل يک قابليت جذاب و هيجان انگيز است که آسايش و رفاه را براي ما به ارمغان مي آورد. نتيجه ترکيب زيبايي لوستر و کنترل لوستر با گوشي موبايل تنها يکي از قابليت هايي است که در خانه هوشمند ارائه مي شود. با من همراه باشيد

خانه هوشمند

خانه هوشمند فناوري جديدي است که با وجود عمر کوتاه، طرفداران زيادي را در سراسر دنيا پيدا کرده است. اين فناوري به کاربران امکان مي دهد تجهيزات الکتريکي را از راه دور و به کمک تلفن همراه هوشمند خود کنترل کنند. امکانات بسيار متنوعي در خانه هاي هوشمند قابل ارائه است. از جمله مهمترين امکانات خانه هوشمند مي توان به موارد زير اشاره کرد:

  •  کنترل هوشمند روشنايي
  • کنترل هوشمند لوازم برقي
  • کنترل هوشمند پرده و کرکره برقي
  • کنترل هوشمند سيستم امنيتي
  • کنترل هوشمند تردد
  • و

کنترل لوستر با گوشي در دسته بندي کنترل تجهيزات روشنايي قرار مي گيرد. بنابراين جهت دسترسي به اين قابليت لازم است کنترل لوسترها را به سيستم هوشمند واگذار کنيد. با اتصال لوستر و ساير تجهيزات روشنايي به سيستم هوشمند قادر خواهيد بود آن ها را از طريق موبايل کنترل کنيد.

کنترل لوستر با گوشي

همانطور که در قسمت قبل اشاره کردم، براي انجام اين کار لازم است لوستر خود را به سيستم هوشمند متصل کنيد. اتصال تجهيزات به سيستم هوشمند شامل نصب سخت افزار و نرم افزار است. از دو سخت افزار متفاوت براي کنترل تجهيزات روشنايي مي توان استفاده کرد. کليد لمسي هوشمند و رله هوشمند سخت افزارهاي در دسترس شما هستند. با توجه به نوع سخت افزاري که انتخاب مي کنيد و همچنين پروتکل ارتباطي تجهيزات هوشمند، زيرساخت مورد نياز براي کنترل لوستر با گوشي متفاوت خواهد بود.

زيرساخت مورد نياز

زيرساخت سيستم هوشمند به دو بخش خط قدرت و خط فرمان تقسيم مي شود. منظور از خط قدرت سيم هايي است که ولتاژ 220 ولت برق شهر را بين تابلو برق و مصرف کننده ها جابجا مي کنند. از سوي ديگر خط فرمان وظيفه جابجايي فرامين کنترلي بين تجهيزات هوشمند و اينترنت را بر عهده دارد. خط فرمان مي تواند به صورت سيمي يا بي سيم باشد. در پروتکل هاي بي سيم، اطلاعات بين تجهيزات با روش هاي مختلفي از جمله ارتباط RF و WIFI جابجا مي شوند. کنترل لوستر با گوشي موبايل نيز نيازمند همين زيرساخت است.

بستر سيمي مورد نياز براي برقراري ارتباط نيز متناسب با پروتکل ارتباطي مورد استفاده تغيير خواهد کرد. در برخي از پروتکل ها از کابل شبکه براي انتقال اطلاعات استفاده مي شود. برخي از سيم دو زوج تلفني استفاده مي کنند و گروهي نيز کابل اختصاصي خود را دارند مانند پروتکل KNX .

از سوي ديگر نحوه سيم کشي کليد لمسي هوشمند و رله هوشمند متفاوت است. کليدهاي هوشمند به صورت محلي نصب مي شوند. اين کليدها مانند کليدهاي سنتي در قوطي کليد نصب مي شوند. سيم کشي اين کليدها کاملا مشابه سيم کشي کليدهاي سنتي است. چنانچه قصد استفاده از ميني رله هاي هوشمند را داشته باشيد، سيم کشي شما باز هم تغيير نمي کند. اين رله هاي کوچک در انتهاي قوطي کليد و در پشت کليد سنتي نصب مي شوند. هر کدام از اين تجهيزات را که مورد استفاده قرار دهيد، امکان کنترل لوستر با گوشي را براي شما فراهم خواهد کرد.

رله هاي هوشمند تابلويي اما داستان متفاوتي دارند. برخلاف کليدهاي هوشمند رله ها در داخل تابلو برق نصب مي شوند. به همين دليل نوع سيم کشي خط قدرت آن ها متفاوت است. برخي معتقدند استفاده از رله هاي هوشمند هزينه سيم کشي را کاهش مي دهد و برخي ديگر ديدگاه کاملا عکس اين را دارند. براي بررسي کاهش يا افزايش هزينه سيم کشي در استفاده از سيستم تابلويي بايد يک پروژه خاص را مورد مطالعه قرارداد و سپس اظهار نظر کرد.

سيستم هاي امنيتي هوشمند   پکيج خانه هوشمند     فروشگاه اسمارت    مقالات شهر هوشمند

 

کدام گزينه انتخاب بهتري است؟

پس از آشنايي با گزينه هاي مختلفي که براي کنترل لوستر با گوشي در دسترس ما هستند، نوبت به انتخاب از بين گزينه هاي موجود مي رسد. با در نظر گرفتن زيرساخت مورد نياز هريک از تجهيزات نامبرده شده، چنانچه ساختمان شما در حال استفاده است و قصد بازسازي ندارد ناگزير به استفاده از کليدهاي هوشمند هستيد.

جهت دسترسي و کنترل از راه دور، لازم است تجهيزات هوشمند به اينترنت متصل شوند. برخي از تجهيزات هوشمند به صورت مستقل به اينترنت متصل مي شوند. گروه ديگري از تجهيزات جهت ارتباط با اينترنت به يک دستگاه کنترل مرکزي نياز دارند. تجهيزات مستقل با ارتباط واي فاي به مودم و از آنجا به اينترنت متصل مي شوند. تجهيزاتي که به دستگاه کنترل مرکزي نياز دارند به دستگاه مرکزي متصل مي شوند. وظيفه ارتباط با اينترنت در اين سيستم ها بر عهده دستگاه مرکزي است.

براين اساس بهترين انتخاب براي کنترل لوستر با گوشي استفاده از کليد لمسي هوشمند واي فاي است. اين کليدها بدون نياز به دستگاه واسط به اينترنت متصل مي شوند. براي کنترل لوستر با گوشي کافي است کليد سنتي روشنايي را با يک کليد لمسي هوشمند واي فاي جايگزين کنيد. زمان مورد نياز براي اتصال کليد به اپليکيشن کمتر از 5 دقيقه است.

 

دخترانه...
ما را در سایت دخترانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann8 بازدید : 193 تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت: 12:13

دوربين مداربسته بي سيم چيست؟  

 

 

امروزه تـکنولـوژي بي سيم (Wireless) بـسيار شـايع گـشته و اين محبوبيت به دليل آسان بودن استفاده از آن و عدم نياز به سيم کشي مي باشد .

تکنولوژي بي سيم در دوربين هاي مداربسته نيز ورود کرده و دوربين هاي مداربستـه ي بـي سيم با نـصب آسان روانه ي بازار گرديـده اند  . در اين مـقاله به بحث و بررسي تـکنولوژي دوربـين هاي مـداربـسته بي سيم خواهيم پرداخت .

 

 

دوربـين هاي مداربسته بي سيم از طريق يک فرستنده ي راديـويي سيگنال هاي صوت و تصوير را به يک گيرنده راديويي مخابره مي کنند . دوربـين هاي مداربسته ي بي سيم اکثرا داراي يک سيستم براي منبع تغذيه و تامين برق دوربين هستند و بي سيم بودن بيشتر مربوط به ارسال تصاوير و صوت مي باشد ، البته به خاطر داشته باشيد دوربين هاي مداربسته بي سيمي هم وجود دارند که با انرژي باتري کار ميکنند.

 

دوربين هاي مداربسته ي بي سيم به جهت نصب آسان و همچنين قيمت پايين در بين مصرف کنندگان از محبوبيت بالايي برخوردارند . زيرا مصرف کنندگان را از کابل کشي فارغ مي سازد .

دوربين هاي مداربسته بي سيم راه حل مناسب براي پـروژه هاي کوچک ، کنترل اتاق کودک و … محسوب مي شوند و دليل اين امر نيز نصب آسان و قيمت پايين اين دوربين ها مي باشد .

مزايا

? دوربين هاي مدار بسته مي توانند در مکان هايي که قبلا براي نصب دوربين هاي مداربسته سيمي ، شرايط سيم کشي نداشتند ، نـصب شود.

? علاوه بر سهولت استفاده ، دوربين هاي مداربسته بي سيم به کاربران اجازه مي دهد با اينترنت بي سيم (wifi) بر انتقال تصوير يکپارچه بپردازند .

دوربين هاي مداربسته خانگي

دوربين هاي مداربسته ي بي سيم به دليل ارزان بودن ، يک روش پر طرفدار براي کساني که مي خواهند براي خانه يا محل کارشان ( محيط هاي کوچک ) اقدام به تهيه ي سيستم نظارت تصويري کنند ، محسوب مي شود ، از آنجايي که اين دوربين ها نياز به سيم کشي ندارند براي آپارتمان ها ايده آل هستند ، زيرا براي اجراي پروژه براي مستاجران اجازه ي صاحب خانه در برخي موارد امري دشوار بود .

Baby Cam – دوربين نوزاد

براي کنترل اتاق نوزاد يا کودک مي توان از دوربين هاي مداربسته بي سيم استفاده کرد . کافيست دوربين را به منبع تغذيه اش متصل کنيد و اپليکشن مربوطه را در موبايل نصب کنيد و تنظيمات آن را انجام دهيد .

از اين رو مي توانيد اتاق کودک را در هر جايي نظاره گر باشيد .

معايب

در صورتي که دوربين مداربسته بي سيم All in one باشد يعني هم منبع ذخيره سازي و هم ضبط تصاوير را به عهده داشته باشد  ، در صورتي که دوربين مداربسته به سرقت برود ،  شما تصاوير ضبط شده و کل سيستم خود را از دست خواهيد داد .

دوربين مداربسته بي سيم به دليل بهره بري از تکنولوژي بي سيم مي تواند از امنيت کمتري نسبت به دوربين مداربسته ي سيمي برخوردار باشد و توسط مهاجمان هک شود .

 

نتيجه گيري

در صورتي که مي خواهيد نصب آسان و ساده اي در سيستم امنيتي داشته باشيد مي توانيد دوربين هاي بي سيم را انتخاب کنيد . توسط دوربين هاي بي سيم چشم ماهي مي توانيد با يک دوربين بدون سيم کشي کل فضاي يک اتاق را در دسترس داشته باشيد يا مي توانيد توسط يک دوربين گردان بي سيم کنترل از راه دور چرخش ??? درجه ي به دور را در اختيار داشته باشيد

 https://reda.sa/activity/p/925007/

https://faizan12.mystrikingly.com/blog/3f5d39cf774

https://www.onfeetnation.com/profiles/blogs/6595159:BlogPost:25372278

https://abrupt-pullover-342.notion.site/1d022741df40449b9f9bfa7714f5e56d

 

 

دخترانه...
ما را در سایت دخترانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann8 بازدید : 198 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 14:18

تکنيک هاي سئو کلاه خاکستري: آيا بايد از آنها استفاده کنيد؟

در آخرين پست من، ما در مورد سئو کلاه سفيد بحث کرديم و اينکه چرا بهترين راه براي نزديک شدن به افزايش ترافيک به يک سايت و کسب رتبه خوب در SERP است. ما به طور خلاصه به کلاه سياه اشاره کرديم و اينکه چرا اين يک عمل خطرناک است که احتمالاً رتبه سايت را به شدت کاهش مي دهد، اما در مورد سئو کلاه خاکستري چطور؟

 

سئو کلاه خاکستري چيست؟

اين همان چيزي است که نام آن نشان مي دهد. جايي در وسط سفيد و سياه است  سئو سايت اصفهان و اگر توسط يک متخصص استفاده شود، همچنان مي تواند موثر باشد. با اين حال، اگر 100% از کاري که انجام مي‌دهيد مطمئن نيستيد، مي‌توان با اطمينان گفت که اتخاذ رويکرد کلاه خاکستري با آتش بازي مي‌کند و از آنجايي که ما در حال حاضر عمدتاً محتوا محور هستيم، اين چيزي نيست که من توصيه کنم.

 

کلاه خاکستري شامل تکنيک هايي مانند:

 

  1. پنهان کاري
  2. خريد دامنه هاي قديمي
  3. محتواي تکراري
  4. خريد لينک
  5. اتوماسيون رسانه هاي اجتماعي و خريد فالوور

 

پنهان کردن

Cloaking عملي است که به کاربر نتيجه اي متفاوت از موتور جستجو نشان مي دهد. براي گوگل، اين يک عمل پرخطر در نظر گرفته مي شود که قوانين آن را نقض مي کند. من شخصاً پوشش را در دسته کلاه سياه قرار مي‌دهم و بسياري موافق هستند، اما هيئت منصفه هنوز در بخش‌هايي از جامعه SEO که واقعاً در آن جاي مي‌گيرد، حضور دارند.

 

 

 

همانطور که از ويديوي Matt Cutt مي بينيد، پنهان کاري چيزي نيست که او يا ربات هاي گوگل آن را تاييد کنند. Cloaking را مي توان با تغيير اطلاعات متا به دست آورد، به طوري که محتوا و دستکاري آدرس IP يک سايت را منعکس نکند.

 

صفحات Doorway را نيز مي توان نوعي پنهان سازي در نظر گرفت و مجموعه بزرگي از صفحات هستند که هر کدام براي يک کلمه کليدي يا عبارت بهينه سازي شده اند تا کاربر را به يک سايت هدايت کنند. باز هم، آنها براي دستکاري ربات ها و فريب کاربران براي بازديد از سايتي طراحي شده اند که قصد ندارند. اينها همچنين مي توانند چندين صفحه در يک سايت باشند که داراي کلمات کليدي مانند مکان هستند، به طوري که سايت مي تواند تا حد امکان از کلمات کليدي استفاده کند.

 

دامنه هاي قديمي

وب قلمي از دامنه هاي قديمي است که رها شده اند و صاحبان آن ها زياد استفاده نمي کنند و اغلب به عنوان راهي براي ايجاد بک لينک به منظور بهبود رتبه بندي استفاده مي شود. به طور کلي، اينها دامنه هاي معتبري هستند به طوري که پيوند از کيفيت خوبي برخوردار است.

 

محتواي تکراري

محتوا، محتوا. اين شاهکار اينترنت و تمام تلاش‌هاي سئو است. ما قبلاً به اسپينرهاي متني اشاره کرديم و در حالي که بخش کوچکي از آنها مي توانند مؤثر باشند، استفاده از آنها هنوز ايده بسيار بدي است. براي نشان دادن، مي‌خواهم بخشي از متن اين مقاله را بردارم و آن را در يک چرخنده متن آنلاين رايگان قرار دهم تا نتايج را به شما نشان دهم.در آخرين پست من، ما در مورد سئو کلاه سفيد صحبت کرديم و چرا ايده آل ترين رويکرد براي نزديک شدن به حرکت به يک سايت و کسب جايگاه عالي در Serps است. ما به سرعت روي تاريک کلاه صحبت کرديم و چرا اين يک عمل ناامن است که مستعد سقوط يک سايت در رتبه‌بندي است، اما آيا نبايد به سئوي ash cap فکر کنيم؟

 

همانطور که مي بينيد، من اولين پاراگراف را برداشتم و آن را در يک اسپينر قرار دادم و واقعاً کار را انجام نمي دهد، اينطور است؟ در واقع، خنده دار است. همچنين اين چيزي است که الگوريتم‌هاي گوگل آن را تشخيص داده و به دليل اشتباهات گرامري رتبه‌بندي را پايين مي‌آورند.در حال حاضر، در حالي که اين يک اسپينر رايگان است، مي‌توانيد مواردي را دريافت کنيد که کارشان کمي بهتر است، اما اگر زمان يا مهارت لازم براي انجام آن را نداريد، بهتر است روي يک نويسنده محتواي حرفه‌اي سرمايه‌گذاري کنيد.براي منافع علمي، من براي يک چرخش متن پولي ثبت نام کردم، که به شما اين امکان را مي دهد که خودتان را بازنويسي کنيد.

 

براي بسته‌اي که قيمت آن 47 دلار است، ترجيح مي‌دهم خودم آن را بازنويسي کنم، اگر چنين تمايلي داشته باشم، زيرا به سختي دشوار است. با اين حال، مي توانيد به مرحله بعدي برويد که به شما اجازه مي دهد تا نرم افزار کار را براي شما انجام دهد و در اينجا نتايج به دست مي آيد:در آخرين پست من، ما در مورد بهينه سازي موتور جستجو کلاه سفيد بحث کرديم و اينکه چرا اين روش موثرترين روش براي حرکت به سمت هدايت ترافيک وب سايت به يک وب سايت و کسب رتبه عالي در SERP است. ما به طور خلاصه به کلاه سياه پرداختيم و اينکه چرا اين يک عمل خطرناک است که احتمالاً يک وب‌سايت در رتبه‌هاي پايين افت مي‌کند، اما در مورد بهينه‌سازي موتور جستجو کلاه خاکستري چيست؟اگرچه کيفيت بهتري نسبت به اسپينر رايگان دارد، اما همچنان مشکلات خود را دارد و چيزي است که من از حضور در سايت خود خوشحال نمي شوم. نسخه پولي به شما امکان مي‌دهد تا از طريق Copyscape API منحصربه‌فرد بودن محتوا را بررسي کنيد، اما اين کار بر خطاهاي دستوري که Google برمي‌دارد غلبه نمي‌کند.

 

من هيچ پيوندي به اين اسپينرها اضافه نکرده‌ام، اگر احساس مي‌کنيد نياز به استفاده از آن‌ها داريد، به‌اندازه کافي آسان هستند.

 

لينک هاي خريد

يک توصيه: نکن. اگر متوجه شويد، جريمه دريافت خواهيد کرد، به همين سادگي است و تمام سرمايه گذاري که در سايت خود انجام داده ايد صفر خواهد بود. با اين حال، مي‌توانيد سايت خود را در فهرست‌هاي صنعت مربوطه فهرست کنيد، زيرا اين مورد تأييد شده است.

 

داستان هاي ترسناک زيادي در رابطه با ارسال مهمان وجود دارد و اگر اين به معناي خريد لينک است، اما اگر پول نقد رد و بدل نشود. او بي ربط است با اين حال، پيوندها را مي توان براي حمايت از رويدادها رد و بدل کرد (به عنوان مثال) و اين نيز مشکلي ندارد.

 

اتوماسيون رسانه هاي اجتماعي و خريد فالوور

در مورد اتوماسيون اجتماعي، من در مورد استفاده از ابزارهايي مانند Hootsuite يا Buffer براي زمان بندي پست ها صحبت نمي کنم. اينها ابزارهاي قانوني هستند که به صرفه جويي در وقت هنگام مديريت چندين حساب کمک مي کنند.

 

با اين حال، مي‌توانيد ابزارهاي ديگري را دريافت کنيد که 1000 کاربر رسانه‌هاي اجتماعي را به‌طور خودکار فالو مي‌کنند و آن‌ها را لغو مي‌کنند، بدون اينکه انگشتتان را بلند کنيد، فقط يک پنج به ازاي 5000. اين يکي از معدود مواردي است که در اينجا مي‌توان آن را کلاه کاملا خاکستري ناميد، زيرا ساخته نشده است. هنوز در ليست سياه گوگل قرار دارد، احتمالاً زيرا سيگنال هاي اجتماعي به تازگي براي موتورهاي جستجو مهم شده اند.

 

خريد فالوور ممکن است ايده خوبي به نظر برسد تا به نظر برسد که در ميان جمع هستيد، اما در واقع تنها به معناي عدم تعامل و خطر آلوده شدن هر فالوور واقعي به بدافزار در برخي موارد است. هيچ نکته مثبتي در آن وجود ندارد و به راحتي مي توان به کساني که چنين کرده اند گفت، زيرا آنها در توييتر دنبال کننده پر از پروفايل هاي بي چهره هستند. به دست آوردن فالوور به صورت ارگانيک لزوماً يک کار يک شبه نيست، اما در نهايت ارزش آن را دارد.

 

همه اينها به چه معناست؟

برخي از شرکت هاي سئو از تاکتيک هاي کلاه خاکستري استفاده مي کنند، اما بهترين ها اين کار را نمي کنند. مزيت کوتاه مدت، مانند کلاه سياه (و بسياري از اين تاکتيک ها با کلاه سياه همپوشاني دارند) براي کسب و کار طولاني مدت ايجاد نمي کند. در حالي که کلاه خاکستري ممکن است در ابتدا مقداري ترافيک براي شما ايجاد کند، دوام نخواهد آورد، به خصوص اگر گرفتار شويد.

 

 

پنالتي هاي گوگل

 

در اصل، با بازاريابي محتواي مدرن و سئو، کلاه سفيد برنده است. وب بسيار رقابتي است، همه ما اين را مي دانيم و بنابراين براي اينکه سيستم را شکست دهيم، بهترين راه کار با آن و سرمايه گذاري در آينده سايت است.

 

مانند هر چيز ديگري در زندگي، استفاده از ميانبرها براي رسيدن به جايي که مي خواهيد در حال حاضر باشيد، اغلب مسير شکست است. سئوي عالي، محتواي خوب و يک تجارت خوب برنامه ريزي شده، اين چيزي است که در نهايت به سايت شما مزيت رقابتي مي دهد.

 

 

http://www.astro.wisc.edu/?URL=https://parsianandishseo.ir/

https://git.isis.vanderbilt.edu/FelixbBin1

http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://parsianandishseo.ir/

http://jobs.ict-edu.uk/user/felixbbin1/

http://ict-edu.uk/user/felixbbin1/

https://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=https://parsianandishseo.ir/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=5eb76f1f-84c3-4ab4-8d87-5479c470fd92

 

 

دخترانه...
ما را در سایت دخترانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann8 بازدید : 190 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 23:43

بازاريابي وابسته چيست؟

بازاريابي وابسته يک مدل تبليغاتي است که در آن يک شرکت به ناشران شخص ثالث براي ايجاد ترافيک يا منتهي به محصولات و خدمات شرکت غرامت مي دهد. ناشران شخص ثالث شرکت هاي وابسته هستند و حق کميسيون آنها را تشويق مي کند تا راه هايي براي تبليغ شرکت بيابند.

 

 

اقلام کليدي

بازاريابي وابسته يک طرح بازاريابي است که در آن يک شرکت به شرکاي تجارتي که از تاکتيک هاي بازاريابي وابسته ايجاد شده است، جبران مي کند.

بازاريابي ديجيتال، تجزيه و تحليل و کوکي ها، بازاريابي وابسته را به يک صنعت ميليارد دلاري تبديل کرده است.

شرکت ها معمولاً به ازاي هر فروش و کمتر با کليک يا نمايش به شرکت هاي وابسته پرداخت مي کنند.

سه نوع اصلي از بازاريابي وابسته عبارتند از بازاريابي وابسته بدون پيوست، بازاريابي وابسته و بازاريابي وابسته.

درک بازاريابي وابسته

اينترنت برجستگي بازاريابي وابسته را افزايش داده است. آمازون (AMZN) با ايجاد يک برنامه بازاريابي وابسته، اين عمل را رايج کرد که به موجب آن وب‌سايت‌ها و وبلاگ‌نويسان پيوندهايي به صفحه آمازون براي يک محصول بررسي شده يا مورد بحث قرار مي‌دهند تا هنگام خريد، هزينه‌هاي تبليغات را دريافت کنند. از اين نظر، بازاريابي وابسته اساساً يک برنامه بازاريابي پرداخت به ازاي عملکرد است که در آن عمل فروش در يک شبکه وسيع برون سپاري مي شود.

 

 

بازاريابي وابسته قبل از اينترنت است، اما دنياي ديجيتال مارکتينگ، تجزيه و تحليل و کوکي ها آن را به يک صنعت ميليارد دلاري تبديل کرد. شرکتي که يک برنامه بازاريابي وابسته را اجرا مي‌کند مي‌تواند لينک‌هايي را که سرنخ‌ها را به ارمغان مي‌آورند رديابي کند و از طريق تجزيه و تحليل داخلي، ببيند چه تعداد به فروش تبديل مي‌شوند.

 

 

به گفته Business Insider، 15 درصد از درآمد تجارت الکترونيک را مي توان به بازاريابي وابسته نسبت داد.

 

يک تاجر تجارت الکترونيک که مي خواهد به پايگاه وسيع تري از کاربران اينترنت و خريداران دسترسي پيدا کند، ممکن است يک شرکت وابسته استخدام کند. يک شرکت وابسته مي تواند مالک چندين وب سايت يا ليست هاي بازاريابي ايميلي باشد. هر چه تعداد وب سايت ها يا ليست هاي ايميل يک شرکت وابسته بيشتر باشد، شبکه آن گسترده تر مي شود. سپس شرکت وابسته استخدام شده، محصولات ارائه شده در پلتفرم تجارت الکترونيک را به شبکه خود ارتباط داده و تبليغ مي کند. شرکت وابسته اين کار را با اجراي تبليغات بنري، تبليغات متني، يا پيوندها در وب سايت هاي خود يا ارسال ايميل به مشتريان انجام مي دهد. شرکت ها از تبليغات در قالب مقالات، ويدئوها و تصاوير براي جلب توجه مخاطبان به خدمات يا محصول استفاده مي کنند.

نمونه هايي از سايت هاي همکاري در فروش :

https://www.thespruceeats.com/
https://www.nytimes.com/wirecutter/
https://www.bbcgoodfood.com/
https://www.goodhousekeeping.com/
https://behtarinyab.com/
https://www.electroguide.com/

https://www.pinterest.com/pin/1075164111013000468/
https://express.adobe.com/page/CgRm9TYbLcWr9/
https://sites.google.com/view/behtarinyab/home
https://onlineproofing.home.blog/2022/02/15/behtarinyab/
https://hyehewitt7.tumblr.com/
https://myspace.com/hyehewitt7
https://twitter.com/MdTarik71524315/status/1493433093818294273
https://disqus.com/by/hyehewitt7/about/
https://www.goodreads.com/user/show/147751011-hye-hewitt
https://en.gravatar.com/hyehewitt7
https://www.ted.com/profiles/33408962/about
دخترانه...
ما را در سایت دخترانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann8 بازدید : 278 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 19:27

عسل به عنوان داروي غرايز جنسي ؛ تقويت کننده طبيعي براي شيرين کردن زندگي عشقي شما

 

بله درست شنيديد، اين شهد طلايي شيرين از 500 سال قبل از ميلاد مسيح هنگامي که فيلسوف يوناني و پدر طب مدرن بقراط آن را براي افزايش قواي جنسي تجويز کرد، محرک محسوب مي شد. در زمان کتاب مقدس، فلسطين «سرزمين شير و عسل» بود که نشان دهنده فراواني برکت و باروري آن بود. اعتقاد بر اين است که عسل شهد آفروديت، الهه عشق، توليد مثل و زيبايي يونان باستان است. ابن سينا، شاعر ايراني قرن دهم ميلادي، عسل طبيعي را «غذاي غذاها، نوشيدني نوشيدني ها و داروي داروها» توصيف مي کند. همچنين توصيه کرد براي رفع ناتواني جنسي آن را با زنجبيل و فلفل مخلوط کرده و مصرف کنند. يک داستان قديمي همسران فرانسوي وجود دارد که نيش زنبور عسل مانند يک شات غوطه وري است. حتي در کاما سوترا به عسل اشاره شده است!

 

خيلي خوب به نظر مي رسد که درست باشد. بر خلاف داروهاي تقويت کننده قواي جنسي محبوب مانند مارچوبه و صدف خام، عسل خام مي تواند تقريباً هر چيزي را تقويت کند و بوي بد دهان را براي شما به ارمغان نمي آورد.

 

آيا عسل مي تواند طعم خوشمزه اي داشته باشد و زندگي جنسي شما را بهبود بخشد؟ آيا عسل واقعا يک داروي غرايز جنسي است؟ بياييد دريابيم!

 

فوايد عسل براي سلامتي و جنسي

 

سازمان غذا و دارو، يک محصول دارويي معتبر جنسي را اين گونه تعريف مي کند: "هر محصولي که داراي برچسب برانگيختن يا افزايش ميل جنسي باشد و يا عملکرد جنسي را بهبود ببخشد." ما دوست داريم در مورد فوايد سلامتي عسل خام به مردم بگوييم. پس منطقي است که اگر احساس سلامتي بيشتري داشته باشيد، به احتمال زياد عملکرد جنسي بهتري نيزخواهيد داشت ، درست است؟

 

کساني که از عسل به عنوان يک داروي غرايز جنسي حمايت مي کنند، تمايل دارند به بور و ويتامين B آن اشاره کنند. عسل حاوي بور است، يک ماده معدني کمياب که براي ساختن استخوان‌هاي قوي و بهبود هماهنگي عضلات استفاده مي‌شود. نتايج يک مطالعه ‌پزشکي در مجله باليني پزشکان را به اين نتيجه رساند که بور به طور مفيدي بر عملکرد بدن در توليد استروژن، تستوسترون و ويتامين D تأثير مي‌گذارد.

 

با اين حال، با توجه به واقعيت هاي سبز، تنها 7.2 ميلي گرم بور در هر کيلوگرم عسل وجود دارد. اين بدان معناست که براي 3 ميلي گرم بور، کمترين دوز فعال روزانه، به حدود نيم کيلوگرم عسل نياز داريد که بيشتر از کل شيشه است. اين مقدار زيادي براي مصرف است. غذاهايي مانند آلو و کشمش بيش از سه برابر مقدار بور دارند، اما هيچ کس آنها را به عنوان داروي غرايز جنسي در نظر نمي گيرد. به نظر ما،  وجود آلو در خورش واقعا يک شام رمانتيک را براي شما رقم خواهد زد.

 

عسل همچنين سرشار از ماده شيميايي به نام کريسين است. کريسين مانند بور از تبديل تستوسترون به استروژن جلوگيري مي کند. مطالعات نشان داده اند که اين مي تواند در کوتاه مدت باعث افزايش تستوسترون شود.

 

عسل و اکسيد نيتريک

 

برخي از مزاياي سلامتي عسل مخصوص مردان است. تحقيقات نشان مي دهد که فقط يک سوم اونس عسل مي تواند سطح اکسيد نيتريک خون را به ميزان قابل توجهي افزايش دهد. اکسيد نيتريک علاوه بر پيشگيري از بيماري هاي قلبي عروقي و بهبود اثربخشي تمرين، ماده شيميايي فعال کننده نعوظ آلت تناسلي نيز مي باشد. هنگامي که اکسيد نيتريک توسط رگ‌هاي خوني در حين فعاليت بدني و برانگيختگي آزاد مي‌شود، جريان خون افزايش مي‌يابد. به همين دليل است که بسياري از هوميوپات ها زنجبيل و عسل را براي اختلال نعوظ توصيه مي کنند.

 

يک شات انرژي

 

 

به ازاي هر قاشق غذاخوري عسل، 17 گرم کربوهيدرات مصرف مي کنيد. ما آن تقويت شيرين را دوست داريم! در قرار ملاقاتتان خواب آلود مي شويد؟ يک قاشق عسل برداريد.

 

عسل خام سرشار از ويتامين B2 (معروف به ريبوفلاوين) و ويتامين B1 (تيامين) است که هر دو با تبديل کربوهيدرات ها به قند به سوخت بدن کمک مي کنند و همچنين ويتامين B5 (اسيد پانتوتنيک) که در پلاسماي خون شما زندگي مي کند و در آنجا به بدن کمک مي کند. تعادل هورمون ها را به ياد داشته باشيد.عسل به عنوان قند متابوليزه مي شود بنابراين بر سطح قند خون شما تأثير مي گذارد. به هر حال افزايش انرژي نوعي برانگيختگي است.

 

منشا ماه عسل

 

در حالي که ريشه کلمه ماه عسل به طور گسترده مورد بحث است (با قطعات فولکلور زيادي همراه با آنها)، يک توضيح به باروري عروس در ماه اول ازدواج مرتبط است. در طول قرون وسطي قرن پنجم، بابلي ها به تازه عروس‌ها مقداري از  عسل و آب هديه مي‌دادند. بنابراين اين ذخيره براي آنها يک ماه کامل دوام مي آورد (و اميدواريم به اين زوج کمک کند که در آن چرخه باردار شوند). در حالي که عسل به خودي خود هيچ تأثيري بر باروري ندارد (که ما از آن آگاه هستيم)، مي تواند بر فعاليت جنسي تأثير بگذارد.

 

عشق ناب خود را نشان دهيد

 

 

همانطور که کشف کرديم، تئوري هاي زيادي (برخي مبتني بر شواهد، برخي ديگر نه چندان زياد) در مورد اينکه آيا عسل يک داروي غرايز جنسي است يا نه وجود دارد. عسل خام به تنهايي فوايد زيادي دارد که نمي توانيد از خوردن آن احساس خوبي نداشته باشيد. فرقي نمي‌کند عسل را به عنوان يک داروي تقويت‌کننده جنسي در نظر بگيريد يا نه، آن را به عنوان يک هديه رمانتيک فوق‌العاده براي عزيزتان در نظر بگيريد. اين هديه اي است که ما معتقديم آنها عاشق آن خواهند شد.

 

https://profile.hatena.ne.jp/BobbyMiller/

http://www.wikidot.com/user:info/bobbymiller

http://www.authorstream.com/BobbyMiller4/

https://weheartit.com/BobbyMiller4

https://www.magcloud.com/user/bobbymiller4

http://onlineboxing.net/jforum/user/profile/155993.page

https://sketchfab.com/BobbyMiller4

https://www.allnumis.com/user/profile/bobbymiller4

https://list.ly/bobbymiller4/

https://gab.com/BobbyMiller4

 

دخترانه...
ما را در سایت دخترانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann8 بازدید : 157 تاريخ : پنجشنبه 12 اسفند 1400 ساعت: 18:27

تعريف کوچينگ

اين سبک اغلب به‌عنوان کوچينگ توصيف مي‌شود. کوچينگ از مديران مي‌خواهد که از نقش سنتي کنترل و نظارت بر عملکرد کارکنان به نقش مشورتي بيشتري منتقل شوند. کوچينگ ابزاري براي توسعه مشارکت بين مدير و کارمند است که درک مشترکي در مورد آنچه بايد به دست آورد و چگونه بايد به دست آورد ايجاد مي‌کند.

در چرخه مديريت عملکرد، کوچينگ به معناي ارائه بازخورد و پشتيباني مداوم به کارمند در طول سال است. کوچينگ به کارمند فرصتي مي‌دهد تا در مورد جنبه‌هاي عملکرد خود در “زمان واقعي” بشنود و در تعيين نحوه به‌کارگيري يا اصلاح رفتار خود براي موفقيت نقش ايفا کند.

کوچينگ يک رويکرد غيرمستقيم براي توسعه فردي است. کليد موفقيت در کوچينگ اين است که کوچ وقت و فضا براي فکر کردن در مورد چالش ايجاد کند – که اغلب منجر به يک بزنگاه در فرد مقابل مي‌شود.

مراجع براي لحظه‌اي با موضوع به شکل متفاوتي ازآنچه هميشه مي‌ديده و مي‌پنداشته مواجه مي‌شود.

کوچينگ، به‌عنوان يک رويکرد مداوم براي مديريت افراد تعريف‌شده است:

يک فضاي واقعي انگيزه براي عملکرد ايجاد مي‌کند

تطابق بين عملکرد واقعي و مورد انتظار يک کارمند را بهبود مي‌بخشد

با ارائه بازخورد به‌موقع، شناخت، وضوح و پشتيباني، احتمال موفقيت يک کارمند را افزايش مي‌دهد

وچينگ بر اساس هدف، موقعيت و افراد درگير در آن از انواع مختلفي برخوردار است. در اين مقاله به مهمترين آنها اشاره مي شود.

کوچينگ فرآيندي است که مي‌تواند بر اساس نيازهاي فرد در موقعيت‌هاي مختلف و محيط‌هاي مختلف ارائه شود.

انواع  کوچينگ

واژه کوچينگ معمولاً به روشهاي کمک به ديگران براي بهبود، توسعه، يادگيري مهارتهاي جديد، يافتن موفقيتهاي شخصي، دستيابي به اهداف و مديريت تغيير زندگي و چالشهاي شخصي گفته مي‌شود.

مربيگري معمولاً به نگرش‌ها، رفتارها، مهارت‌ها و دانش و همچنين اهداف شغلي و آرزوها مي‌پردازد و همچنين مي‌تواند بر رشد جسمي و روحي نيز تمرکز کند.

کوچينگ ممکن است از حيث تشريفات و ساختار متفاوت باشد، به عنوان مثال:

مربيگري مي‌تواند بسيار غيررسمي و راحت، يا رسمي و به شدت ساختار يافته، يا ترکيبي از هر دو باشد.

در اينجا انواع مختلف کوچينگ مطرح مي‌شود:

بيزنس کوچينگ

کوچينگ اجرايي

.

 کوچينگ زندگي

انواع کوچينگ حرفه اي

کوچينگ عملکرد

 

کوچينگ فروش

چه اتفاقي مي افتد زماني که بخواهيم از مفهموم کوچينگ در بخش فروش استفاده کنيم

اگر قبلاً با مفهموم کوچينگ آشنايي داشته باشيد به سادگي در ميابيد که اين موضوع بسيار فراتر از تغيير يک نام روي سر در اتاق يا کارت ويزيت يک مدير فروش سنتي يا متعارف است(اتفاقي که معمولاً شاهد آن هستيم)

اگر کوچينگ را يک سبک زندگي جديد سازماني و فردي نخوانيم; به يقين مي‌توانيم آن را يک نگرش يا ادبيات جديد ويا به عبارت ديگر يک فرهنگ جديد و متفاوت تلقي کنيم.

اگر  به مفهموم مربيگري در تيمهاي ورزشي بنگيريم; متوجه مي‌شويم که نقش مربي بسيار پيچيده‌تر و فراتر از آموزش و بهبود برخي تکنيکهاي فردي است. در يک تيم ورزشي مانند فوتبال نقش مربي به روابط عمومي تاکتيک‌هاي بازي سايت گذاري‌هاي ميان رده و … تسري مي‌يابد

يک مربي بايد ترکيب مناسبي از نيروي انساني، موقعيت‌ها و بازي‌ها را در قالب يک تيم هدايت نمايند.

کوچينگ فروش هم بايد; در يک بازي پر رقابت عوامل متعدد را در کنار هم قرار داده و بين آنها زبان و فهم مشترک موضوع ايجاد نمايد.

 

بيزنس کوچينگ

دخترانه...
ما را در سایت دخترانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann8 بازدید : 121 تاريخ : پنجشنبه 12 اسفند 1400 ساعت: 6:52

اقدام و شروع هرکاري نياز به دانش و تخصص لازم در آن زمينه را دارد، ما در اين مطلب سعي کرديم بهترين و جامع ترين مطالب را در اختيار شما کاربران و کشاورزان گرامي قرار دهيم.

بررسي نکات مهم در کاشت نهال و پرورش آن

اين که بخواهيد يک نهال را با دست خود بکاريد، مي تواند يک کار جذاب باشد. البته کاشت نهال به خودي خود شرايط و مراحل خاصي دارد که بايد آن ها را رعايت کنيد. توجه به نکات مهم کاشت نهال نيز مي تواند در نتيجه به دست آمده نقش مؤثري داشته باشد. پس اگر مي خواهيد کمي بيش تر درباره نکات کاشت انواع نهال بدانيد، توصيه مي کنيم مطالعه اين مقاله را از دست ندهيد.

در هنگام کاشت نهال بايد چه نکاتي را ملاک قرار دهيم؟

کاشت نهال يک فرآيند به ظاهر آسان اما در عين حال مهم است. حتماً شما هم دوست داريد خود تان نهال مورد علاقه تان را بکاريد. مخصوصاً بچه ها از اين موضوع بسيار استقبال مي کنند. البته بايد در هنگام کاشت نهال به نکات خاصي نيز توجه داشته باشيد تا نهال تان رشد خوبي داشته و به خوبي ثمر دهد.

 در اين جا مي خواهيم به چند نکته مهم در خصوص کاشت انواع نهال بپردازيم. اين نکات مي توانند شامل زمان مناسب کاشت، نکات مربوط به آماده سازي خاک، آماده سازي نهال، نکات مربوط به فرآيند کاشت نهال و نگهداري پس از کاشت بشوند. اگر اين توصيه ها را جدي گرفته و به آن ها عمل کنيد، حتماً نهال تان ثمر داده و به يک درخت شاداب و تنومند تبديل خواهد شد.

زمان مناسب براي کاشت نهال

اين که چه زماني بايد نهال تان را بکاريد، بسيار مهم است. اين نکته را در نظر داشته باشيد که شما نمي توانيد در هر زماني اقدام به انجام اين کار بکنيد. بهترين زمان براي کاشت يک نهال تازه زماني است که گياه و نهال در حال رويش دوباره و جوانه زدن و يا به اصطلاح زمان بيدار شدن از خواب زمستاني است.

 پس با اين اوصاف مي توانيم بگوييم بهترين زمان کاشت نهال مي تواند اواخر زمستان و اوايل فصل بهار باشد. البته برخي درختان نيز هستند که مي توان کمي زودتر اقدام به کاشت آن ها کرد، ولي اکثر گياهان در اواخر زمستان شروع به رويش مجدد مي کنند و به ويژه اواسط اسفند ماه مي تواند يک زمان بسيار خوب و ايده آل براي انجام اين کار باشد.

آماده سازي خاک و گودال پيش از کاشت

پيش از کاشت انواع نهال ابتدا بايد خاک زمين را به دقت بررسي کرده و سپس شروع به کاشت بکنيد. خاک مناسب براي کاشت يک نهال بايد کاملاً حاصلخيز، نرم و نفوذپذير باشد. خاک باغچه مي تواند يک گزينه بسيار خوب براي اين کار باشد. اگر خاک مناسب نيست مي توانيد محل مورد نظر را تا عمق ? متر خاک برداري کرده و خاک مناسب را جاي گذاري کنيد.

استفاده از کود دامي يا کود هاي گياهي و شاخ و برگ پوسيده درختان بسيار توصيه مي شود. اما پس از آماده سازي خاک بايد يک گودال به عمق ? برابر طول ريشه بکنيد. البته اگر پيش از کاشت نهال گودال مورد نظر کمي مرطوب باشد بسيار خوب است. سعي کنيد در محلي که نهال را مي خواهيد بکاريد، گياه ديگري وجود نداشته باشد و گودال تان ظرفيت قرارگيري ريشه نهال را داشته باشد.

آماده سازي نهال پيش از کاشت نهال

پس از حفر گودال و آماده سازي خاک نکات ديگري نيز هستند که بايد به آن ها توجه داشته باشيد. شما پيش از کاشت نهال نبايد آن را در معرض نور خورشيد قرار دهيد. ريشه ها معمولاً به نور حساس هستند. براي محافظت از ريشه ها مي توانيد آن ها را داخل يک پلاستيک سياه قرار دهيد.

اگر ريشه ها نامرتب و آسيب ديده هستند سعي کنيد با قيچي مخصوص آن ها را هرس کنيد. ريشه هايي که زخمي هستند و در خاک قرار مي گيرند، مهم ترين دليل ابتلا گياه به بيماري هاي قارچي مي باشند. علاوه بر اين هرس ريشه هاي ضعيف و زخمي باعث رويش بهتر و رشد سريع تر ريشه مي شوند و نقش تحريک کنندگي را براي ريشه ايفا مي کنند.

اطلاعات جامع تر در وبسيات تخصصي نهالستان اکين نهال.

نحوه کاشت نهال

حال که تمام مراحل آماده سازي خاک و گياه را انجام داده ايد، وقت آن رسيده که اقدام به کاشت نهال تان بکنيد. در هنگام کاشت نهال مواردي را نيز بايد رعايت کنيد تا نتيجه مطلوبي داشته باشيد. در هنگام کاشت نهال توجه داشته باشيد که ريشه ها در هم تنيده و شلوغ نباشند و سعي کنيد خود تان ريشه ها را جدا کنيد طوري که هر کدام فضاي مناسبي براي رشد داشته باشند.

پس از اين کار بايد نهال را در خاک قرار دهيد. اما توجه داشته باشيد که محل پيوند گياه بايد کمي بالاتر از سطح خاک باشد. اين فاصله چيزي در حدود ?? سانتي متر مي باشد. اگر خاکي که در ته گودال مي ريزيد شبيه به يک هرم و کله قند باشد بسيار خوب است. اين حالت مي تواند به رشد ريشه ها شکل بدهد. از عمودي قرار گرفتن نهال در خاک نيز اطمينان حاصل کرده و سپس گودال را با خاک پر کنيد.

نکات مهم نگهداري پس از کاشت

پس از کاشت نهال تان چند ضربه محکم به زمين بزنيد تا خاک در محل سفت شود. پس از اين کار آبياري را شروع کنيد و به نهال تان آب بدهيد. اين که چه ميزان بايد نهال را آبياري کرد، بيش تر به نوع نهال بستگي دارد. اما به طور کلي همواره سعي کنيد سطح خاک رطوبت کافي را داشته باشد و هر زمان که مشاهده کرديد سطح خاک خشک شده است مي توانيد آن را آبياري کنيد.

 براي رشد بهتر گياه مي توانيد از کود هاي گياهي و يا حيواني استفاده کنيد. هم چنين سعي کنيد فضايي را براي گياه فراهم کنيد که بتواند نور مناسبي را دريافت کند. پس از رشد بيش تر نهال مي توانيد آن را در موقعيت مناسب هرس کنيد تا علاوه بر تضمين سلامتي گياه، سرعت رشد آن را نيز افزايش دهيد.

 

دخترانه...
ما را در سایت دخترانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann8 بازدید : 174 تاريخ : شنبه 7 اسفند 1400 ساعت: 2:42

باستخدام هذه الأطعمة ، سيكون لديك جسم أكثر صحة

 

"نحن ما نأكله"؛ هذه العبارة القديمة لا تزال واحدة من أهم التعليقات حول صحة الإنسان ؛ أن كل ما نأكله على الجسم سيكون له تأثير على أجسامنا. في هذا المقال ، ستتعرف على 9 عناصر غذائية مفيدة جدًا لصحة الجسم.

 

جسم صحي

المكسرات والحبوب

 

مكسرات مجففة ، فول سوداني ، فستق مملح ، حمص

 

تحتوي الحبوب والمكسرات على كميات غنية جدًا من العناصر الغذائية. سوف تتعرف على بعض من أفضل الأمثلة أدناه.

 

    اللوز: من بين مجموعة متنوعة من المكسرات والمكسرات السائبة أو المعبأة ، يعد اللوز أحد أكثر الخيارات المغذية ؛ هذه البذور لها خصائص أكثر من الفول السوداني والفستق مثل الفستق المملح وكذلك الوجبات الخفيفة مثل الحمص.

 

اللوز غني بفيتامين ب 2 والمغنيسيوم والحديد والألياف والكالسيوم وفيتامين هـ. أظهرت إحدى الأبحاث العلمية المنشورة أن استخدام اللوز يؤدي إلى عودة مستوى الكوليسترول إلى حالته الصحية. بالطبع ، ضع في اعتبارك أنه من الأفضل استخدام المكسرات نيئة ؛ لأن الملح في المكسرات المملحة سيرفع ضغط الدم.

 

    العدس: العدس هو أحد البقوليات الرئيسية لقوائم الطعام في بلدان مثل الهند وبنغلاديش وبوتان وسريلانكا ونيبال وباكستان. يمكن أن يكون لإضافة العدس إلى الوجبات أو إضافته إلى السلطات آثار مفيدة على صحة الناس. والنقطة المهمة أنه وفقا لمعتقدات الطب التقليدي فإن طبيعة هذه البذرة باردة ومن الأفضل تناول أطعمة مثل العدس مع التوابل الحارة مثل حشيشة الملاك والفلفل حتى لا تصاب بالبرد. مثل العدس ، يمكنك أيضًا تحضير وشراء التمور مثل تمور Pyaram الطازجة أو تمر مزفاتي أو العسل أو إضافة الزبيب إلى الأرز لمنع مزاجك من الهدوء.

 

السمك واللحوم والبيض

عند البحث عن البروتينات الصحية. من الصعب معرفة أي الموارد أفضل بالنسبة لنا. فيما يلي ، سوف تتعرف على بعض من أفضل هذه الموارد.

 

    الأسماك الدهنية: تشمل الأمثلة على الأسماك الدهنية السلمون والسردين والسلمون والرنجة. هذه الأسماك لها زيت في أنسجتها. تحتوي شرائح هذه الأسماك على أكثر من 30? من الزيت ، وخاصة دهون أوميجا 3 المفيدة لصحة القلب والجهاز العصبي. الأسماك الدهنية ، والتي تشمل هذه الأسماك ، مفيدة أيضًا للمرضى الذين يعانون من أمراض التهابية ؛ بالطبع ، إذا وافق طبيبهم على استهلاك هذا النوع من الأسماك. هذه الأسماك غنية أيضًا بفيتامينات A و D. وجد الباحثون في جامعة كاليفورنيا أيضًا أن معدل الإصابة بسرطان البروستاتا انخفض بشكل كبير بعد اتباع نظام غذائي قليل الدسم مع مكملات زيت السمك.

    الدجاج: يعتبر الدجاج من أفضل مصادر البروتين للجسم. كاللحوم البيضاء ، يكون أكل الدجاج أسهل بكثير من اللحوم الحمراء ، والتي بمرور الوقت يمكن أن يكون لها آثار ضارة على صحة الناس. تذكر أن طريقة تحضير الدجاج وطهيه لها تأثير كبير على صحتها ؛ على سبيل المثال ، يجب تقليل استهلاك الدجاج المقلي بشكل كبير أو التخلي عنه تمامًا. من المهم أيضًا إزالة جلد الدجاج لاحتوائه على نسبة عالية من الدهون. حاول الحصول على أكبر قدر ممكن من الدجاج العضوي.

    البيض: مصدر آخر للبروتين يمكن أن يكون البيض. إذا كنا مبدعين قليلاً ، فيمكن إضافة البيض إلى العديد من الأطعمة ولا يقتصر على الإفطار.

 

يحتوي البيض على فيتامين ب 2 أو الريبوفلافين ، وكذلك فيتامين ب 12 ، وكلاهما مفيد للطاقة وصحة خلايا الدم الحمراء. ومن المثير للاهتمام أن الأبحاث تظهر أن البيض لا يزيد من مخاطر الإصابة بأمراض القلب. بالطبع ، بشرط ألا تبالغ في ذلك.

أي الخضروات أكثر فائدة؟

الخضار والتوت والفواكه هي أسهل الخيارات التي يمكن العثور عليها في نظام غذائي صحي.

 

    البروكلي: غني بالألياف والكالسيوم والبوتاسيوم والفولات والمغذيات النباتية. المغذيات النباتية هي مركبات تقلل من مخاطر الإصابة بأمراض القلب والسكري وبعض أنواع السرطان. يحتوي البروكلي أيضًا على فيتامين C وبيتا كاروتين ومضادات الأكسدة. يوفر كل 100 جرام من البروكلي أكثر من 150? من كمية فيتامين سي اللازمة للاستهلاك خلال اليوم.

 

عنصر آخر في البروكلي هو الكبريتان ، الذي له خصائص مضادة للالتهابات ومضادة للسرطان. ضع في اعتبارك أن طهي البروكلي يدمر معظم خصائصه ؛ لذلك ، من الأفضل تناوله نيئًا أو تبخيره قليلًا جدًا.

صحة الجسم

 

    الكرنب: لسوء الحظ ، فإن خصائص الملفوف كخضروات يتم التقليل من شأنها إلى حد كبير. يحتوي الملفوف على كميات كبيرة من فيتامين C وفيتامين K الضروري لصحة جيدة ، وفقًا لوزارة الطب الأمريكية (USDA). يمكن طهي أوراق الملفوف الخضراء أو طهيها على البخار مثل السبانخ. يمكنك أيضًا استخدام هذه الخضار لعمل العصائر.

 

    الأفوكادو: كثير من الناس لا يشملون الأفوكادو في نظامهم الغذائي ؛ ويرجع السبب في ذلك إلى ارتفاع نسبة الدهون. يعتقد هؤلاء الناس أن عدم تناول الدهون يساهم في تحسين الصحة والتحكم في الوزن ؛ بينما هذا الاعتقاد خاطئ. الأفوكادو غني بالدهون الصحية وفيتامين ب وفيتامين ك وفيتامين هـ والألياف. تظهر الأبحاث أن تناول الأفوكادو يخفض مستويات الكوليسترول في الدم. يعمل الباحثون حاليًا على تأثير الأفوكادو على علاج مرض السكري وضغط الدم المرتفع. تشير الأبحاث من جامعة ولاية أوهايو إلى أن العناصر الغذائية الموجودة في الأفوكادو قد تكون قادرة على إيقاف سرطان الفم وقتل بعض الخلايا السرطانية.

    الخضار الورقية الخضراء: تظهر الأبحاث أن أولئك الذين يزيدون من تناولهم للخضروات ذات الأوراق الخضراء الداكنة في نظامهم الغذائي سيقللون بشكل كبير من خطر الإصابة بمرض السكري من النوع 2. يعتقد الباحثون أن تأثيرات الخضراوات ذات الأوراق الخضراء الداكنة ، مثل السبانخ ، تحتاج إلى مزيد من البحث.

منبع :

https://anieh.com/category/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%d8%a9/

 

https://juanstewart4.livejoual.com/profile

https://bbpress.org/forums/profile/juanstewart4/

https://profile.hatena.ne.jp/JuanStewart/

http://www.wikidot.com/user:info/juan-stewart

https://www.bitsdujour.com/profiles/PqF9MQ

http://www.authorstream.com/JuanStewart4/

https://weheartit.com/juanstewart4

https://www.magcloud.com/user/juanstewart4

http://onlineboxing.net/jforum/user/profile/149824.page

 

 

دخترانه...
ما را در سایت دخترانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann8 بازدید : 110 تاريخ : جمعه 6 اسفند 1400 ساعت: 19:27

کاهش نويز ديجيتال در دوربين مداربسته

اصطلاح Digital noise reduction يا DNR به يک مکانيزم کاهش نويز ديجيتال در دوربين مداربسته اشاره مي کند که از طريق روش هاي پردازش تصوير بسيار ساده نويز الکترونيکي در تصوير را کاهش مي دهد.

اين همه نويز از کجا مي آيد؟

دوربين براي بهبود کيفيت تصوير به ويژه در محيط هاي کم نور از مکانيزم هاي الکترونيکي مانند AGC استفاده مي کند. اين مکانيزم ها به صورت الکترونيکي سيگنال تصوير را تقويت مي کنند. مشکل اينجاست که به همراه سيگنال، نويز هم در اين روند تقويت مي شود. پس خواه ناخواه ما هميشه در تصوير نويز خواهيم داشت، به ويژه زماني که نور محيط کم باشد.

DNR يا کاهش نويز ديجيتال در دوربين مداربسته چطور کار مي کند؟

نويز الکترونيکي به وجود آمده در تصوير معمولا شکلي مشخص دارد. اين نويز معمولا خود را به صورت نقاط رنگي کوچک در تصوير نشان ميدهد، DNR با استفاده از يک مکانيزم ساده پردازش اين نويز را شناسايي کرده و تا جاي ممکن آن را کم مي کند. البته اين روش نمي تواند تمام نويز را تصوير از بين ببرد اما در سطوح صاف و يک رنگ تقريبا نويز از بين خواهد رفت.

3D DNR يعني چه؟

مکانيزم 3D DNR يا DNR سه بعدي، براي کاهش نويز پا را يک مرحله فراتر مي گذارد. در اين مکانيزم گذشته از بررسي فريم به فريم تصوير و کاهش نويز، فريم ها با هم مقايسه مي شوند و با توجه به تغيير در تصوير نويز شناسايي و حذف مي شود. اين روش تاثير DNR را به مراتب افزايش مي دهد.

آيا دوربين هاي مداربسته هايک ويژن کاهش نويز ديجيتال دارند؟

تقريبا تمام دوربين هاي مداربسته تحت شبکه امروزي هايک ويژن داراي مکانيزم 3D DNR هستند. از آنجايي که دوربين هاي آنالوگ فاقد پردازشگر داخلي براي پردازش تصوير هستند نمي توانند چنين مکانيزم هايي را داشته باشند.

  1. https://hiktejarat.com/p2p-hikvision2019/
  1. https://hiktejarat.com/hrui-brand/
  1. https://hiktejarat.com/product/دوربين-مداربسته-تحت-شبکه-بولت-هايک-ويژ-5/
  1. https://hiktejarat.com/cctv-banking/

 

دخترانه...
ما را در سایت دخترانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann8 بازدید : 205 تاريخ : پنجشنبه 5 اسفند 1400 ساعت: 13:38

مفهوم پهناي باند دوربين هاي مداربسته

پهناي باند يک ظرفيت ارتباطي سيمي يا بي سيم است که مي تواند حداکثر مقدار داده ها را از يک نقطه به نقطه اي ديگر در يک شبکه کامپيوتري يا شبکه جهاني (اينترنت) در يک زمان معين -که معمولا يک ثانيه است- انتقال دهد. در حقيقت پهناي باند يا عرض باند مشخص مي کند در يک ثانيه به طور همزمان چند بيت اطلاعات مي تواند در شبکه منتقل شود. طبيعيست بيشتر بودن پهناي باند، انتقال اطلاعات بيشتري را ميسر مي سازد. اما در سيستمي که خريداري شده است و پهناي باند آن مشخص است چگونه حداکثر استفاده را از آن ببريم. در ادامه به صورت جزئي در مورد مناسب ترين پهناي باند دوربين مداربسته و جزئيات آن صحبت مي کنيم.

1- تعريف پهناي باند

پهناي باند چيست؟ پهناي باند سرعت انتقال اطلاعات را تشريح مي کند. بر خلاف يک تصور غلط رايج، پهناي باند مبنايي براي اندازه گيري سرعت شبکه نيست. بر طبق اين تعريف اطلاعات گرفته شده توسط دوربين مداربسته در بستر شبکه توسط اين باند منتقل مي شود.

مبحث مصرف پهناي باند در سيستم هاي مدار بسته چه در يک شبکه لوکال يا محلي و چه در شبکه جهاني يا اينترنت از اهميت زيادي برخوردار است. اين موضوع زماني حساس تر مي شود که در سيستم شما تعداد زيادي دوربين تحت شبکه وجود داشته باشد. پس همواره محدوديت پهناي باند براي سيستم هاي مبتني بر شبکه هايک ويژن وجود دارد.

 

بنابراين بايد در هنگاه طراحي و نصب پروژه دقت لازم را به خرج داد. مصرف پهناي باند توسط دوربين ها قابل کنترل است و مي توان آن را بر اساس ميزان پهناي باند مصرفي توسط دوربين تنظيم نمود.

اگر اين کار به خوبي انجام نشود مي تواند منجر به هدر رفتن پهناي باند شده و همچنين در عملکرد کلي سيستم اختلال ايجاد کند. عوامل زيادي بر مصرف پهناي باند در سيستم هايک ويژن اثر مي گذارند و يا از آن اثر مي پذيرند که در ادامه به آن ها اشاره مي کنيم.

 

 

 

2. فرمت فشرده سازي

مهم ترين عاملي که وجود دارد رابطه بين پهناي باند و کيفيت تصوير دوربين مداربسته است. تصاويري که دوربين هاي مداربسته ارائه مي کنند با توجه به نوع دوربين، رزولوشن آن، شرايط محيطي، فرمت هاي فشرده سازي هايک ويژن و … داراي حجم هاي متفاوتي خواهند بود. بر اين اساس در انتقال آن ها ميزان متفاوتي از پهناي باند مصرف مي گردد. همان طور که مي دانيد انواع متفاوتي از فرمت هاي فشرده سازي وجود دارند از جمله MPEG4 ،H.264 ،H.265 و … که هر کدام داراي نرخ و نوع فشرده سازي متفاوتي هستند.

 

به همين سبب تصاوير حاصل از آن ها هر کدام ميزان مختلفي از پهناي باند را اشغال مي کنند. فرمت فشرده سازي H.265 هايک ويژن و H.265+ که منحصرا براي سيستم هاي نظارتي توسط شرکت هايک ويژن طراحي شده است بهترين نوع فرمت فشرده سازي تصاوير دوربين مدار بسته است. فرمت بعدي H.264 است که قبل از فرمت هاي جديد ساليان بسيار زيادي مورد استفاده کاربران قرار مي گرفته است. فرمت بعدي که بسيار قديمي تر از موارد گفته شده است MPEG4 که همه با نام آن آشنايي دارند. اين فرمت عملکرد ضعيفي نسبت به ساير فرمت ها دارد و تقريبا منسوخ شده است.

 

 

 

به منظور اثبات مزاياي استفاده از تکنولوژي رمزگذاري جديد هايک ويژن تستي طراحي شد که در آن از دو دوربين مختلف با رزولوشن 1080p و نرخ فريم 25fbs استفاده شد. يکي از اين دوربين ها را در يک کافه و ديگري را در خيابان نصب نمودند. اساس تست مقايسه نرخ بيت ريت در فرمت هاي فشرده سازي H.265 و H.265+ نسبت به فرمت H.264 و اثر آن بر مصرف پهناي باند بود.

نتيجه تست اين بود که مصرف پهناي باند در حالت H.265 نسبت به H.264، چهل و هفت درصد (47.8%) کاهش داشته در حاليکه اين عدد در H.265+ نسبت به H.264، هشتاد و سه درصد(83.7?) بود.

 

 

 

3. نرخ فريم (Frame Rate)

نرخ فريم نيز يکي از عوامل مهم در مصرف پهناي باند است. هر چه پهناي باند بيشتر باشد تعداد فريم بيشتري انتقال مي يابد. بنابراين يکي از راهکارهاي استفاده حداکثري از پهناي باند يا Bandwidth در دوربين مداربسته تنظيم نرخ فريم است.

 

 

 

4. رزولوشن و نسبت تصوير (Aspect Ratio)

 

هرچه رزولوشن دوربين بالاتر باشد، تصاوير با کيفيت تر و حجم آنها نيز بيشتر خواهد بود. بنابراين ميزان بيشتري از پهناي باند را اشغال خواهند نمود. براي مثال تصاوير ارسالي از يک دوربين 5 مگاپيکسلي حجم بيشتري از پهناي باند را نسبت به يک دوربين 2 مگاپيکسلي اشغال خواهد کرد.

 

 

 

فاکتور مهم ديگر نسبت تصوير يا (Aspect Ratio) است. در واقع به نسبت پهنا به ارتفاع يک فريم يا تصوير در اصطلاح نسبت تصوير گفته مي‌شود. از انواع مختلف آن مي توان به نسبت تصوير ?:?، ??:? و … اشاره کرد که نسبت تصوير ??:? به دليل اينکه تصوير بزرگ تري ارائه مي دهد پهناي باند بيشتري را اشغال مي کند.

 

 

 

5. تعداد دوربين هاي موجود در سيستم

موضوع ديگري که در اينجا مطرح مي شود پهناي باند مجموع ( Total Bandwidth) است. هر سيستم شبکه داراي يک پهناي باند مجموع محدود است. به همين دليل تعداد دوربين ها و ميزان پهناي باند مصرفي توسط هر کدام مي تواند بر آن اثر گذار باشد.

 

 

 

6. حالت ضبط

يکي از عواملي که بر مصرف پهناي باند دوربين مداربسته تاثيرگذار است حالت هاي ضبط مختلف است. براي مثال اگر حالت ضبط را بر روي حالت Motion Detection هايک ويژن قرار دهيم. با توجه به اينکه ضبط تنها در صورت وقوع حرکت در تصوير انجام مي شود از حجم فيلم هاي ارسالي نسبت به حالت معمولي کاسته مي شود در نتيجه پهناي باند کمتري اشغال مي شود.

 

 

 

7. ميزان ترافيک سوژه ها و حجم تصاوير

اين عامل تا حد زيادي به مکاني که دوربين در آن نصب شده است، بستگي دارد. براي مثال يک دوربين را در يک مکان شلوغ و پر رفت و آمد نصب مي کنيد و دوربين ديگر را در يک نقطه خلوت. دوربين در مکان اول پهناي باند بيشتري را نسبت به مکان دوم مصرف مي کند.

 

 

 

8. محاسبه پهناي باند دوربين مداربسته

براي محاسبه آنلاين پهناي باند دوربين مداربسته هايک ويژن مي توانيد از لينک زير استفاده کنيد. در اين بخش با وارد کردن مقادير لازم از جمله تعداد دوربين، رزولوشن، فريم ريت و… مصرف پهناي باند دوربين مداربسته خود را محاسبه خواهيد کرد. در صورتي که بخواهيد از نرم افزار براي اين کار کمک بگيريد به مطلب نرم افزار Bandwidth Calculate هايک ويژن مراجعه کنيد. علاوه بر دانلود نرم افزار مي توانيد با روش کار با آن نيز آشنا شويد.

 

پهناي باند در بستر اينترنت

نکته:

مصرف پهناي باند در بستر اينترنت موضوع ديگري است که از اهميت بيشتري برخوردار است. زيرا اگر به خوبي مديريت نشود مي تواند منجر به افزايش هزينه سيستم شود. چنانچه از بستر اينترنت براي انتقال اطلاعات تصاوير مداربسته خود استفاده مي کنيد يک راه پيشنهادي استفاده از Sub Stream يا  استريم فرعي هايک ويژن است که در مبحث استريم هاي دوربين هايک ويژن آن را توضيح داديم.

هنگامي که از اين استريم فرعي براي دسترسي به تصاوير خود استفاده مي کنيد با توجه به اينکه استفاده از اين روش با کاهش فاکتورهايي مانند رزولوشن، کيفيت، سرعت فريم و …همراه است در مصرف پهناي باند صرفه جويي خواهد شد.

 

https://tiamcctv.com/product/ds-2cd2785fwd-izs/

https://tiamcctv.com/product/ds-2cd2t85g1-i8/

https://tiamcctv.com/product/ds-7608ni-k2-8p/

https://tiamcctv.com/product/ds-7224hqhi-k2/

دخترانه...
ما را در سایت دخترانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann8 بازدید : 123 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 17:27

ایمپلنت فوری تجریش

 

 

ایمپلنت فوری چیست ؟

ایمپلنت فوری در تجریش در یک روز انجام می شود و نیازی به مراجعات بیشتر و یا منتظر ماندند برای بهبودی و اتمام پروسه جوش خوردن، سپس نصب تاج دندان نیست.  درواقع ایمپلنت دندان پین باریکی است که اغلب از جنس تیتانیوم ساخته شده است که دارای زیست سازگاری بالایی با بدن انسان است. ایمپلنت باید درون استخوان فک در جای قبلی ریشه دندان از دست رفته و یا محلی که برای کاشت آن تعیین می شود قرار داده شود. حدود 3 الی 6 ماه زمان نیاز است تا ایمپلنت دندان با استخوان فک به خوبی جوش خورده وحکم ریشه دندان را برای فرد ایفا کند.

v1_x901.jpg

زمانی که درون استخوان فک کاشته شود حکم ریشه دندان را اجرا کرده و وظیفه نگهداری تاج دندان را بر عهده می گیرد. ممکن است این جوش خوردن ایمپلنت دندان با استخوان فک  3 ماه الی 6 ماه به طول انجامد تا تاج مصنوعی دندان بر روی آن نصب شود. این روند برای ایمپلنت سنتی یا معمولی به کار می رود. اما ایمپلنت فوری بر خلاف تصور عموم مردم که 3 الی 6 ماه زمان نیاز است تا بتوانند تاج مصنوعی دندان را نصب کنند، همان لحظه که کاشت ایمپلنت انجام می شود اقدام به نصب تاج مصنوعی دندان می نمایذ. این نوع ایمپلنت معمولا برای افرادی مناسب است که نمی خواهند حتی یک روز هم زیبایی دندان خود را از دست بدهند.

البته مهم ترین چیزی که وجود دارد این است که فرد نیازی به درمان و جراحی های پیش تکمیلی نداشته باشد. زیرا برای نصب ایمپلنت فوری باید طول و عرض استخوان مناسب باشد، تراکم و کیفیت استخوان فک مناسب باشد تا بتوان در روز جراحی و کاشت ایمپلنت پروتز مصنوعی موقت برای فرد استفاده نمود. البته به این نکته دقت داشته باشید که پروتز مصنوعی که بلافاصله بر روی ایمپلنت قرار داده می شود موقت است و پروتز دائم زمانی بر روی ایمپلنت نصب می شود که به صورت کامل ایمپلنت با استخوان فک جوش خورده باشد. به دلیل استفاده از دو نوع پروتز طبیعی است که قیمت ایمپلنت فوری نسبت به قیمت ایمپلنت معمولی متفاوت و بالاتر باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت ایمپلنت می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

قیمت ایمپلنت در شمال تهران

 

 معمولا پروتز موقت را از جنس فلز یا پرسلن نمی سازند و از موادی سبک و پلاستیکی آن را می سازند تا به پایه ایمپلنت درون استخوان فک فشار زیادی وارد نکند. در صورتی که فشار زیادی به ایمپلنت هنوز جوش نخورده وارد شود ممکن است دچار لقی یا شکست شود و این مورد باعث عدم موفقیت در کاشت شده  کاشت ایمپلنت با شکست روبرو می شود. و البته تاج موقت از تاج اصلی دندانی که در نهایت باید بر رویایمپلنت کاشت شده نصب شود کوتاهتر است.

فیلم ایمپلنت دندان

برای نصب تاج مصنوعی دندان در ایمپلنت فوری نیز باید 3 الی 6 ماه زمان بگذرد تا جوش خوردن ایمپلنت به خوبی انجام شود. در صورتی که بخواهید از ایمپلنت فوری استفاده نمائید گیر اولیه استخوان فک باید بین 60 الی 70 نیوتن باشد و این در حالی است که گیر استخوانی معمولا بین 25 الی 30 نیوتن است. در صورتی که تراکم استخوانی کافی نباشد حتی نمی تواند این 60 نیوتن فشار را به آن افزود و به همین علت دیگر نمی توان گزینه مناسبی برای ایمپلنت فوری بود.

آشنایی با ایمپلنت فوری

ایمپلنت فوری که در فارسی ترجمه می شود دو اصطلاح متفاوت در انگلیسی دارد.

  • ایمپلنت فوری یا fresh socket یا   immediate insertion به کاش ایمپلنتی گفته می شود که دقیقا همزمان با دندان کشیدن نصب می شود.  یعنی دیگر نیازی به سوراخ کردن استنخوان فک نبوده و ایمپلنت درون محلی که برای ریشه دندان بوده است قرار می گیرد.
  • اصطلاح دیگری وجود دارد که با نام  immediate loading شناخته می شود و درواقع ایمپلنت فوری را معنی می کند.  این اصطلاح بدین منظور استفاده می شود که پروتز یا تاج دندان مصنوعی بلافاصله بعد از کاشت دندان بر روی ایمپلنت قرار داده می شود. البته همانطور که گفتیم این پروتز موقتی است و بعد از جوش خوردن ایمپلنت  دندان با استخوان فک باید  پروتز دائم بر روی ایمپلنت قرار داده شود. که از جنس سرامیک با بازتاب نور بسیار بالا است تا شباهت دندان طبیعی را تامین کند.

ایمپلنت فوری دندان دارای دو حالت است. حالت fresh socket که در این صورت  کشیدن دندان و کاشت ایمپلنت و نصب پروتز در یک جلسه انجام می شود. هنگام استفاده از این روش از پودر استخوان و ممبران برای پر کردن فضایی که بین دندان کشیده خالی است استفاده می شود.  با استفاده از این مواد ایمپلنت را در جای خود ثابت نگه میدارند. البته که استفاده از این روش برای همه افراد امکان پذیر نیست و باید  متخصص تشخیص دهد شما کاندید مناسبی هستید یا خیر؟

ایمپلنت فوری و طول عمر آن

دوام و طول عمر ایمپلنت دندان کاملا به نوع نگهداری و مراقبت شما از دندان بستگی دارد. ایمپلنت مانند دندان معمولی است و نیاز به مراقبت دارد تا بتواند مدت زمان بیشتری برای شما بهره وری داشته باشد. معمولا اگر از آن به خوبی مراقبت کنید حدود 20 سال برای شما عمر می کندو گاهی تا پایان عمر می تواند برای بیمار بهره وری داشته باشد. اگر می خواهید درباره کاهش درد ایمپلنت بدانید می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

 

 البته اینکه در رابطه با ایمپلنت دندان بیان می کنیم تنها در رابطه با خود ایمپلنت درون استخوان فک است. و ممکن است گاهی پس از گذشت 15 الی 20 سال نیاز به تعویض تاج مصنوعی دارد.

مزیت های ایمپلنت فوری

ایمپلنت فوری تجریش مانند ایمپلنت فوری در نقاط دیگر ایران می تواند از مزیت های بسیار خوبی بهره ببرد. این مزیت ها عبارتند از:

  • دریافت نتیجه دل خواه با سرعت  و کیفیت بالا
  • بازگشت خطوط طبیعی و کانتور صورت
  • کمتر شدن میزان لغزش به دلیل جوش خوردن مناسب ایمپلنت با استخوان فک
  • کمتر شدن و از بین رفتن حساسیت دندان ها نسبت به سرما و گرما
  • کمتر شدن اختلالات فیزیکی در استخوان فک و بافت اطراف ان
  • کمتر شدن چین و چروک های صورت که به دلیل از دست دادن بافت استخوانی به وجود می آیند.
  • مدت زمان بهبودی بسیار کوتاه
دخترانه...
ما را در سایت دخترانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann8 بازدید : 128 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 16:26

لینک دوستان

خبرنامه